Corvinyusz

Az vagy amit tanulsz. Az vagy, ahol tanulsz. Jó neked ez így? Ha van egy jó történeted, vagy valami felháborítót tapasztaltál az egyetem falai között, ne légy Nyuszi megírni nekem. Elég a hallgatásból! corvinyusz@gmail.com

Utolsó kommentek

  • corvinyusz: @qay qwe: ha gondolod megmutatom a neptunom, egy db tárgyam van,amit hétfőre vehetnék fel- az idő... (2010.02.15. 01:34) Apa kezdődik!
  • qay qwe (törölt): Nem kéne ekkora arccal rendelkezni, hiszen a diákoknak szorgalmi időszakban csak a kedd, szerda és... (2010.02.13. 20:06) Apa kezdődik!
  • corvinyusz: @sncf: van 10 tárgyam. azért igen nagy szívás lenne, ha abból 1hét alatt kéne levizsgáznom... (2009.12.31. 13:46) Vizsgafelvétel rulez...
  • corvinyusz: @sncf: és ez hol magyarázat a pénteki vizsgák hiányára?miért csak 7elején kell vizsgát összekészít... (2009.12.31. 13:43) Apa kezdődik!
  • sncf: Rossz a vizsgarendszer. Amikor én Franciaországban elit egyetemen tanultam, a vizsgaidőszak egy hé... (2009.12.27. 15:22) Vizsgafelvétel rulez...
  • Utolsó 20

HTML

Budapest légszennyezettsége

HTML

Időjárás előrejelzés

Nyelvvizsga

corvinyusz 2009.09.23. 23:56

Sziasztok.

Pont került végre a nyelvvizsga-hisztérika végére.

A levlistákon azt rebesgették már jó ideje, hogy nem fogadják el a Zöld út nyelvvizsgáját.
Körbekérdeztem, telefonálgattam, e-mailezgettem, a NYAk szerint el kell fogadniuk, a Zöld út szerint el kell fogadniuk. Az egyetem álláspontját nem tudtam megnézni, mert egyetlen dokumentumot sem találtam az egyetem holnapján, melyben le lenne írva bármi is konkrétan a 'szakmai nyelvvizsgával' kapcsolatban.

Egyre égetőbb lett megtudni valamit, mivel nekem ilyen típusú nyelvvizsgám van, de ajtótól ajtóhoz küldözgettek, és repkedtek a kérdőjelek. Senki se tudta, hogy elfogadják-e, vagy hogy ha nem fogadják el, akkor mi lehet ennek az oka. NYAKon fenn van, akkreditált. Akkor??

 

Mikor a TO-n jártam ma, hogy elintézzem azt, amit pénteken nem tudtam, gondoltam egyet, és megkérdeztem. Mivel jól tudom már, hogy azok a bizonyos malmok, amiket elindítottam, a nyelvvizsga kérdés ügyében, elég lassan őrölnek.

Meglepő és kedves választ kaptam. Semmi köntörfalazás, semmi értetlenkedés.

Elfogadják. A G karon elfogadják.

A T karon nem fogadják el valami oknál fogva(??).

De a G karon elfogadják.

Megnyugodtam.

Komolyan.
Remélem másnak is hasznos volt az információ, és felhagynak az efféle rémhírek terjesztésével...

Címkék: to nyelvvizsga kedves

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinyusz.blog.hu/api/trackback/id/tr61403244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása