Corvinyusz

Az vagy amit tanulsz. Az vagy, ahol tanulsz. Jó neked ez így? Ha van egy jó történeted, vagy valami felháborítót tapasztaltál az egyetem falai között, ne légy Nyuszi megírni nekem. Elég a hallgatásból! corvinyusz@gmail.com

Utolsó kommentek

  • corvinyusz: @qay qwe: ha gondolod megmutatom a neptunom, egy db tárgyam van,amit hétfőre vehetnék fel- az idő... (2010.02.15. 01:34) Apa kezdődik!
  • qay qwe (törölt): Nem kéne ekkora arccal rendelkezni, hiszen a diákoknak szorgalmi időszakban csak a kedd, szerda és... (2010.02.13. 20:06) Apa kezdődik!
  • corvinyusz: @sncf: van 10 tárgyam. azért igen nagy szívás lenne, ha abból 1hét alatt kéne levizsgáznom... (2009.12.31. 13:46) Vizsgafelvétel rulez...
  • corvinyusz: @sncf: és ez hol magyarázat a pénteki vizsgák hiányára?miért csak 7elején kell vizsgát összekészít... (2009.12.31. 13:43) Apa kezdődik!
  • sncf: Rossz a vizsgarendszer. Amikor én Franciaországban elit egyetemen tanultam, a vizsgaidőszak egy hé... (2009.12.27. 15:22) Vizsgafelvétel rulez...
  • Utolsó 20

HTML

Budapest légszennyezettsége

HTML

Időjárás előrejelzés

Meghívó tegnapra

corvinyusz 2009.10.12. 08:49

 Az alábbi kép sajnos nem egyedi esetet mutat.
Jópárszor tapasztaltam már, hogy a Kommunikációs Iroda mindent az utolsó pillanatban küld ki nekünk. Most pedig sikerült utólag kiküldeniük egy meghívót...Ott van mindenkinek a postaládájában, tessék csak megnézni. (katt a nagyobb képért)


Egyszer már írtam nekik ezzel kapcsolatban, hát egy olyan hangvételű levelet kaptam, hogy inkább ide se másolnám...

Kb 2hete reggel írnak róla, hogy a délutáni nagytermes előadás nem ott lesz, ahol meghirdették, stb...

Én elhiszem, hogy vannak rendezvények, változások, amikről az utolsó percben kapnak ők is csak értesítést. De azért szerintem sose utólag, és igen ritkán a rendezvény előtt 1,5 nappal...
Pl egyszer egy japán nyelvtanfolyamra küldtek ki délután meghívót- a jelentkezési határidő másnap volt. Szerintem elég kevesen tartanak egy fél bőröndnyi pénzt erre a lehetőségre félretéve a kispárna alatt, miközben egy japán nyelvtanfolyamra akarnak járni, és epekedve várják a lehetőséget.

Mondjuk hasonló a véleményem az egyetemi kezdőlap információiról, híreiről is. Minden Phd védésről, meg a diákok által 1%-ban érdeklődést felkeltő dologról értesülök ott, viszont pl arról, hogy titokban bevezették a nemteljesített kreditek után a fizetést, arról nem kaptunk semmit...Az végülis csak 80%-át érinti az átlag hallgatóknak.

Arról, hogy neptun leállás, vagy vizsgajelentkezés-elhalasztás lesz, arról is a neptun (nyilván ekkor már nem működő) főbelépési ablakjáról kéne értesülnünk- ami ugye fizikailag képtelenség ekkor, mivel túlterhelt. (Az augusztus 1-jétől életbe lépő neptunos fizetés megváltozásáról miért küldtek augusztus 18-án is levelet?Költői kérdés...)

De gondolom biztos csak én tapasztaltam azt is múlthéten meglepődéssel, hogy megváltozott a neptun skinje, és az üzenetek is átrendeződtek, stb...

Viszont ha valakinek sikerül arra rájönnie, hogy hogy tudom a webmail-os leveleket a saját e-mailcímemre átirányítani, fizetek neki egy sört...Merthogy ahogy logikus lenne nekem, úgy azt írja ki, nincs jogosultságom a művelethez. Pedig saját szememmel láttam, hogy van, akinek engedi. De nem tudom, hogy lehet ezt beállítani.

Címkék: meghívó kommunikációs iroda

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinyusz.blog.hu/api/trackback/id/tr421444073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monorau Bukurea 2009.10.31. 14:20:23

Mail továbbítás a Cusmanban állítható be. Email továbbítási cím megadandó, Mail kézbesítési opciók: mailbox, Egyéb mail továbbítási opciók: forward / FORWARD
Régebben külföldi címekre nem ment, de már működik oda is.
Szelei Katalin kommunikációs vezetőnél arrogánsabb ember nem sok van az egyetemen, tevékenységének látható (honlap, spamek) része kritikán aluli színvonalú. Ha bántó hangnemben ír valakinek, akkor Kis Norbert rektorhelyettes felé el lehet küldeni Szelei levelét "tájékoztatásul".

corvinyusz · http://corvinyusz.blog.hu/ 2009.10.31. 14:35:18

@Monorau Bukurea: az a baj, hogy bár nagyhangú vagyok, attól a levéltől úgy megszeppentem, mint még soha...egyből töröltem is.
Azt írta, hogy én ne osszam be az ő idejét, és nem tudhatom, hogy odabenn milyen az információáramlás, mit mikor van ideje kitenni, ha jobban tudom csinálni, szabad a pálya...

egyébként a honlap rettenetesen van updatelve, haszontalan, elavult információkkal van tele...
süti beállítások módosítása